Predatora - Hunter, Stormreaver-EU

Predatora - Hunter, Stormreaver-EU

PostPosted by Predatora » Sat Nov 01, 2014 7:34 pm

Hei työkalut!

Olen Ville, 29-vuotias viskejä ja kuntosalia harrastava kahden lapsen isä Oulusta. Kuten iästä ja perhetilanteesta voi ehkä lukea, en ole mies joka vetää itkuraivarit kun killan eka Master Bow of Slaying meni naapurin taskuun tai kun Seppo seisoo seitsemännen kerran peräkkäin tulessa. Sain juuri yliopiston viimeinkin paketoitua ja nyt olisi itsellä aikaa ja lapset sen verran kasvaneet, että raidaaminen sujuisi taas kohtuullisissa mitoissa. Olen sosiaalinen ja voice comeissa aktiivinen raidaaja, ette siis valitettavasti saa tästä tuppisuista dps-robottia.
Pelaamisessa ja raidaamisessa minua kiinnostaa erityisesti itseäni vastaan kilpaileminen. Lopetin tankkaamisen melkein kokonaan WotlKin lopussa sillä ranged dps veti enemmän puoleensa. Pidän itseni suhteellisen aktiivisesti kärryillä siitä minkälaisia dps-lukemia hahmoni tulisi kussakin encounterissa saavuttaa ja olen tyytyväinen kun pääsen +/- 5% sisään näistä luvuista. Raidaamisen lisäksi olen aktiivinen sooloaja, raivaan siis vanhaa contenttia aktiivisesti ja olen oppinut näiltä reissuilta monta hyvää kikkaa raideillekin.

Aikaisemmat kiltasi ja raidauskokemuksesi:
Vanilla
Kaikki content clearattu main tankkina, myös koko vanilla naxx killassa DarkStorm (Silloin Al'Akirilta, nykyään Zenedarilla)

TBC
PVP (s2 glad, sitten leipäännyin) ja casuaalimpi raidaaminen tankkina DarkStormissa/Gifussa Al'Akirilla. Sunwelliä lukuunottamatta kaikki content nurin.

Wotlk
Muuton ja opiskelujen takia subini oli jäissä WotlKin alussa, mutta Ulduarista lähtien kaikki content clearattu. Edelleen tankkina DarkStormissa. WotlKin lopussa eksyin ranged dps:n ihanaan maailmaan ja hunter nousi ensisijaiseksi hahmokseni.

Cata
Jälleen catan alussa opiskelujen takia subi jäissä, Firelands ja Dragon Soul clearattu Perditionissa Stormreaverilla. Pelasin tällöin mainraideilla killan pyynnöstä moonkinia/restoa ja alt-raideilla huntteria.

MoP
Lapset syntyivät juuri ennen MoPin launchia joten olin poissa pelistä melkein 2,5 vuotta. Mytikät tuhottu kiitos Toolin.

Miksi olen hyvä raidaaja?
Kuten kuvasta näkyy, tolkuton määrä kokemusta. Väittäisin että olen parhaimmillani progressissa ja encountereissa jotka vaativat luovia ratkaisuja. Kyllä se patchwerk dps:kin on kunnossa, mutta nautin ja suoriudun parhaiten kun encounter vaatii soveltamista ja hoksottomia. Toinen ehdoton vahvuuteni on että olen raidannut pelissä sen kaikissa rooleissa vähintään alteilla ja näin ollen saan erittäin nopeasti käsityksen siitä mikä uudessa encounterissa on kriittistä ja mitä voin omassa roolissani tehdä auttaakseni muiden suoriutumista.

Miksi Tooliin?
Olen katsellut parisen viikkoa kiltaa wowprogressista ja hainkin yhteen. Heillä oli kuitenkin jo 3 huntteria wodiin joten vesiperä sieltä. Xstylen mukaan Tool tarjoaa asiallisen tasoista raidaamista 3 kertaa viikossa inhimillisillä aikatauluilla, hyvässä seurassa. Minä taas tarjoan luotettavaa ja aikuista peluria joka suorittaa oman leiviskänsä niin mittareiden kuin elossa pysymysenkin osalta. Pelaisin killassanne mieluiten huntteriani.

Mitä odotan Toolilta?
Kuulemani perusteella teidän olisi tarkoitus raidata 3 kertaa viikossa. Tämä on minulle sopiva määrä ja uskon myös että aikuisina ihmisinä ymmärrätte että perheessä tapahtuva yllättävä sairastuminen tai muu voi satunnaisesti estää raidille pääsyn. Pelihistoriani aikana raid attendanceni on AINA ollut 95-100%, enkä usko tämän nytkään radikaalisti muuttuvan. Toivoisin vain että kun paska osuu tuulettimeen, löytyy ymmärrystä asialle.

Odotan että kiltanne pelaajat ovat asiansa osaavia ja mukavia tyyppejä, olen itse samanlainen. Minulla on korkea wipetoleranssi, kunhan on selvää että kaikki porukassa ovat oppimassa, eikä homma näytä toivottamalta. Kykenen omalta osaltani samaan 99,8% ajasta.

Migraamaan kykenisin enne WoDia, laittaisin varmaan pari professionia kuntoon ja haalisin vähän myytävää materiaalia mukaani.

Terveisin,

Predatora, Kuupie#2723
Predatora

Re: Predatora - Hunter, Stormreaver-EU

PostPosted by Masu » Sat Nov 01, 2014 8:00 pm

Mukaan vaan :)
Masu

Re: Predatora - Hunter, Stormreaver-EU

PostPosted by Qazir » Sat Nov 01, 2014 8:06 pm

Good read, whispailen !
Qazir

Return to Rekry