Beewee-Hunter

Beewee-Hunter

PostPosted by Beewee » Wed Nov 05, 2014 6:39 pm

-Kuka
31v Tamperelainen etsii kiltaa WoD:iin. Omaan kieron huumorintajun ja olen sosiaalinen.
Olen pitänyt WoWista nyt kolme vuotta taukoa, joka alkoi Catassa ja missasin MoP:in kokonaan. Nyt olisin uudella innolla tulossa takaisin ja teidän raidi ajat sopisivat minulle.

-Class/spec
Huntterilla ajattelin osallistua mikäli mahdollista, koska hunulla tullut raidattua vanillasta asti ja tämän classin tiedän parhaiten.
Olen tosin avoin mitä classia pelaan ja ei ole kiveen hakattu jos killasta joku tietty class puuttuu. Altti raideilla tullut pelattua papilla hiilerinä.

-Armorylink
Tulee toisessa postissa vaikka ei ole paljon nähtävää tällä hetkellä...

-Aikaisempi raidikokemus (killat joissa olet raidannut)
Vanillan alkuaikana harrastin hunullani enemmän PvP:tä ja sain nostettua PvP rankkini 11:sta ennen kuin liityen Sunday Unioniin hunullani raidaamaan.
Sunday Unionin kanssa tuli clearattua kaikki instat ja kaiken huipentuma oli C'thungin niistäminen. Väki kuitenkin väheni pikku hiljaa killasta ja Sunday Union päätti migrata pois silloiselta servultani ja en migrannut mukana.
Edessä oli uuden killan etsiminen ja kavereitteni kautta liityen Hollowiin jossa olen vieläkin ja ollut samassa killassa Vanillasta asti. Hollowin kanssa tuli sitten raidattua kaikki mahdolliset instat aina Cataan asti. Catassa minulta loppui sitten into peliin ja pidin jo mainitsemani 3 vuoden tauon. Nykyään hollowissa ei ole porukkaa enään pelaamassa paljoa ja haluaisin aloittaa raidaamisen uudelleen.

Terveisin
Jari (BattleBeaver#2384)
Beewee

Re: Beewee-Hunter

PostPosted by Beewee » Wed Nov 05, 2014 6:40 pm

Ja tässä vielä linkki
http://eu.battle.net/wow/en/character/z ... wee/simple
Kuten linkistä näkyy olen vain levuttanut hununi 90 tässä viikon aikana ja muuten en ole MoP:ssa pelaillut.
Beewee

Re: Beewee-Hunter

PostPosted by Qazir » Wed Nov 05, 2014 9:35 pm

Jees, tervetuloa Trialiksi. Whispailen in-game.
Qazir

Return to Rekry