Pärre, MM Hunter

Pärre, MM Hunter

PostPosted by Pärre » Sun Oct 19, 2014 9:11 pm

Moi!

Sori, tästä tulikin aika melkonen Wall of Text. Lopussa laiskoille TL:DR! :D

KUKA OLEN?

Täällä kirjottaa 26-vuotias AMK-opiskelija Kouvostoliitosta. Asun muijan ja kolmen koiran kanssa omassa kämpässä ja vapaa-aikaa toisinaan häiritsee tuo koulu.
WoWin lisäksi harrastan satunnaisesti kalastusta ja muuta eräperseilyä silloin tällöin, en kuitenkaan kovin usein!

WOW URA

WoWia olen pelannut TBC loppupuolelta asti joten raidikokemusta ei valitattavasti ole noista Vanillan tai TBC raideista lainkaan.

Pelaaminen tosiaan alkoi kaverin yllytyksen johdosta 2007 (?) vuoden lopulla uljaalla tauren male huntterilla. WoWi oli eka MMO ikinä mitä olen pelannut,
itseasiassa toinen "oikea" peli CS 1.6 lisäksi mitä olin ylipäätään pelannut. Sillä tiellä ollaan edelleen, en muista että olisin tänä aikana koskaan cancelannut
subia. Acco tosin on vaihtunut kerran, bottasin druidilla oreja, jäin kiinni, sain bannit, ostin uuden accon, en tee enää koskaan niin.

Sinne meni siis mun alkuperäinen account, tosin sillä nyt ei ollu saavitettu mitään kovin ihmeellistä.

WotLK ilmestyi ja oli aika opetella pelaamaan kunnolla ja koittaa päästä raidaamaan. Melko nopeasti löysinkin paikan jonkun 5-man instan päätteeksi
Duracell Bunnies -nimisestä killasta Burning Steppesillä Horden puolella.

Killan kanssa clearattiin 10 Naxx ja en koskaan tule unohtamaan ekaa Kelthusadin tappo, vittu miten siisti fiilis se oli.
No anyways, tän jälkeen piti alkaa tahkoomaan Malygosta. Ennen ku saatiin edes varsinaisesti kunnolla koitettua koko pomoa alkoi jengiä lähtemään killasta.
Vieläkään en tiedä mitä tapahtui, eräänä päivä GMOFT oli että kilta on lopettanut raidaamisen.

Päätin etsiä uuden killan jossa pääsisin jatkamaan raidaamista, josta oli tullu minulle kunnon intohimo (tässä vaiheessa pelaaminen alkoi saamaan ehkä "hieman" sairaan mittakaavan).

Kilta löytin lopulta samalta serveriltä joten liityin toiseen kiltaan (en muista nimeä enää.. :O ) jossa aloimme progressaamaan Ulduaria.
Ehdittiin raidata varmaan noin suunnilleen kaksi kuukautta (10manissa) kunnes mergettiin jonkun toisen killan kanssa ja näin syntyi Addendum (@Dark Sorrow).

Ulduar clearattiin normilla nopeasti loppuun ja alettiin puskemaan Heroiceja, tai Hard Modeja ne sillon oli. Tässä vaiheessa re-rollasin Resto Shamaaniin jotta pääsisin pieneen "sisäpiirin"
grouppiin parhaiden pelaajien kanssa vetämään normi raidiaikojen ulkopuolella 10man HMiä.

Pelasinkin koko loppu WotLKn Resto Shamaania ja huntteri jäi pölyttymään.

TotC saapui ja oli paskaa. Vihasin joka raidia (10 normi kahdella groupilla minkä jälkeen 25HC, hyi vittu..) ja niin vihasi moni muukin. Jotenkin hammasta purren jaksoin
olla siellä kopissa viikosta toiseen pelaamassa 24 vihaisen romanialaisen (no ei ne ihan kaikki sentään romaneja ollu) kanssa. Välillä käytiin vetämässä Ulduaria ihan vaan koska
se on tähän päivään asti paras raidi koko pelissä.

TotC tuli clearattua Addendumin kanssa Heroicinä, non-wipe achi (miksen muista mitään nimiä.. :<) ei koskaan onnitunut. Joka viikko Anub kuoli 49 yritystä jäljellä. Saattoi nostaa
ko. paikan inhotusta entisestään, hyi!

Sitten tuli ICC. Se oli mukava paikka. ToCT:in jäliseurauksena muutama kova peluri kuitenkin lähti menemään / lopetti koko pelin ja Addendumin progress ei ollut enää kovin ihmeellistä.
Päätin siis alkaa etsimään uutta kiltaa missä olisi tavoitteet yhtä korkealla kuin minulla itselläni oli.

Dark Sorrowilta löytyikin lopulta suomi-kilta nimeltä Ninjapartio. NP:n kanssa raidasin WotLK loppuun clearaten kaiken Resto Shammylläni 25man HC:ssa.
Vaikka ICC kesti aivan saatanan pitkään jäi siitä silti ihan hyvät muistot. Hauskaa oli.

Catan alussa päätin jatkaa shamaanilla pelailua, koska, vaikka itse sanonkin, oli musta tullut aika hyvä healeri.

Catan eka tieri meni NP:n kanssa vauhdilla alas, niin normi kuin HC:kin. Ei suurempia murheita kunnes juuri ennen Firelandsia. Hiilereitä oli liikaa ja jonkun piti re-rollata.
Resto Shamaneja oli killassa tuohon aikaan kolme kappaletta joista yksi oli officer joten lupauduin toimimaan re-rollaajana.

Uudeksi hahmoksi valikoitui keskustelun jälkeen Balance Druid. Levutin druidin nopeasti 85 ja parin boostirunin jälkeen saapui FL. Pääsin oikeastaan alusta asti kunnolla mukaan progressiin
ja olin noin 2 tunnin ajan WoL logien Rank 1 drudi Lord Ryolithillä.. :'D (fak jea!)

HC progress oli jälleen melko nopeaa kunnes clearattiin Ragnalle. Se oli hiukan kuin olisi ajanut PVllä 100km / h betoniporsaaseen. Vittu se oli alkuun hankalaa.
Lopulta sekin kuitenkin kuoli, muistaakseni otettiin siihen kaikkiaan jotain 550+ pullia.

Tämän jälkeen tapahtui mieto kyllästyminen peliin ja Ninjapartion porukkaan. Vaikka olinkin killassa jo viettänyt aika pitkän tovin, en ollut "ystävystynyt" oikeastaan kenenkään kanssa.
Jotenkin siellä oli niin tiiviit "kuppikunnat" ettei niihin oikein tuntunut uusia tyyppejä mukaan mahtuvan. Ymmärrettävää tietysti kun samat jampat on pelannut eri pelejä 2005 vuodesta asti.

Ulkopuolisena olemiseen kyllästyneenä tranferasin Ravencrestille missä pelasi vanhoja kavereita. Applysin Desolateen ja pääsin sisään (tämä siis edelleen re-rollatulla Drudilla). Farmattiin Firelandsia
kunnes Dragon Soul tuli ja siirryttiin sinne.

Normi clearattiin heti alta pois ja toisella viikolla alettiin progressaamaan HC:ta, muistaakseni saatiin ekalla viikolla vain eka bossi alas.
Progress kuitenkin alkoi edetä hitaasti, mutta varmasti. Lopulta päästiin Spinelle ja jälleen tarjoutui mahdollisuus re-rollata (omasta tahdosta, drudi alkoi maistua paskalle)
takaisin huntteriin.

Re-rollin vuoksi jäi killan eka Spine ja Madness HC tappo väliin, mutta oli se sen arvoista muuten. Pelaaminen maistui taas todella hyvälle kun pääsi mättäämään vanhalla kunnon hunulla! :)

MoP saapui ja progress alkoi. Kaikki sujui hyvin, MW HC meni aika helposti, HoF HC progessa alkoi porukkaa taas putoilla kyydistä ja lopulta mergettiin toisen vähän samanlaisessa tilantessa olevan killan kanssa.
Progress parani huomattavasti ja koko tieri tuli clearattu kohtalaisella vauhdilla. Taidettiin olla servun rank 2 ja EU rank jotain 180 - 190 luokkaa.

Throne saapui ja mulla oli pientä IRL draamaa. Jäi koko alkun content välistä ko. paskan takia ja putosin ns. kyydistä pahasti. Pelastus saapui kuitenkin Desolatesta "erotetun" ex-raidereiden muodossa.
Eli siis loikkasin Perpetualiin, pieneen kiltaa jossa oli melkein pelkästään vanhoja Deson raidaajia. Edellytyksenä tälle kuitenkin oli että alan pelaamaan tankkia.

Pidemmittä puheitta pala tulille ja kohti lvl 90. Thronessa clearattiin muistaakseni vain 4 bossia HCna kunnes alettiin "lomailemaa". Killassa oli muutenkin todella casualia touhua, raidattiin sillon ku porukkaa kiinnosta ja jengi
jaksoi tulla paikalle jne. Kaikkiaan tuntuu että koko tieri meni mulla hiukan ohi. Harmittaa.

SoO saapui ja killan meininki muuttui hieman, alettiin pelaamaan pikkusen enemmän tosissaan. Normit clearattiin alta pois ja alettiin vetää HC:ta. Progress ei ollut mitenkään erityisen nopeaa
mutta pelatessa oli kuitenkin hauskaa ja tekeminen oli kaikin puolin oikein rentoa.

Tätä herkkua jatkui viime vuoden marraskuuhun asti. Marraskuun lopulla oli kiltamiitti jossa oli "pientä" draamaa ja ko. härdellin päätteeksi mut ja pari muuta sälli potkittiin vittuun killasta.. :D (tää on oikeesti hauska tarina, jos pääsen sisään niin saatan joskus humalassa avautua..)

Anyways, nykyään istuskelen sossu rankilla Mementossa (Top 50 kilta, vanhoja kavereita. Aikoo raidata 5-7 pvää / vko kun WoD tulee, ei ehkä enää mun juttu) ja olen viime aikoina ettinyt uutta mulle sopivaa Suomi-kiltaa jossa alkaa raidaamaan WoDin contentia!

MIKSI TOOL?

Nopean wow-progress -stalkkauksen jälkeen vaikuttaa juurikin siltä mitä itse haen + pienen (hyvin pienen) juttutuokion jälkeen druidin kanssa (sori, en muista sunkaan nimeä enää.. :'p) päätin kirjotella applyn.
Haen siis tosiaan kiltaa joka alkaa raidaamaan Mythiciä, sen verran HC-raidaaja kuitenkin olen ettei tuollainen viikosta toiseen normin clearaus sytytä.

MIKSI TE HALUATTE MUT?

Kokemusta on ehkä enemmän "kovalta" tasolta kuin monella muulla + raidi XP ylipäätään on mielestäni aika hyvällä mallilla. Ihan sama mitä teen niin luen aina teorian, harjottelen käytännön jne. etukäteen jotta tosi paikan tullen osaan
asiani enkä aiheuta muille mielipahaa evottamalla. Omaan kovan wipestaminan enkä ragequittaa koskaan. Alun pienen ujostelun jälkeen olen melko puhelias ja avoin tyyppi. Kuvittelisin et mun kanssa on helppo tulla toimeen enkä usko olevani mitenkään erityisen vittumainen.

En aio enää ikinä re-rollata huntterista mihinkään. Betassa on nyt tullut taottua tuota ihan kiitettävästi ja uskon sisäistäneeni muutokset mitä tuohon classiin on tullut ja olen muutenkin enemmän kuin tyytyväinen kaikkeen mitä WoD tuo tullessaan!

Toivottavati edes joku jaksoi lukea koko paskan läpi ja anteeksi että tästä tuli näin helvetin pitkä!

Armorylinkit ja screenshotti seuraavassa postissa! :)

TL:DR

Ikä: 26-vuotta
Sukupuoli: Mies
Mistä: Kouvola

---

Raidikokemus:

Vanilla: -
TBC: -
WotLK: Kaikki cleared
Cata: ^
MoP: MW, HoF, ToES cleared, ToT 4 bossia HClla, SoO 13 / 14 HC palalla
Pärre

Re: Pärre, MM Hunter

PostPosted by Pärre » Sun Oct 19, 2014 9:18 pm

Armory Linkkejä:

Tän hetkinen maini: Paladin

WoDiin lähtevä hunu, muuttuu örkiksi koska tuo trolli näyttää niin vitun tyhmältä: Huntteri

Jaaaaaa sit jotain random altteja.. Druidi, Shammy, DK, Monk

EDIT: Screenshotti unohtu. Ei oo raidista mutta ihan toimiva setti itelle. Hunter UI
Raidiframet on tuolla oikeessa alanurkassa. Keybindit saattaa olla hämmentäviä, pelaana Razerin Nagalla joten käytössä nuo numbadin napit.
Pärre

PostPosted by Qazir » Mon Oct 20, 2014 2:20 pm

No olipas siinä tarina : ) Kyllähän me ton luokan pelaaja otetaa pois pyörimästä, toivottavasti pystytään tarjoomaan koti joka miellyttää. Mulla olikin toi sun btag, otan yhteyttä.
Qazir

PostPosted by Pärre » Mon Oct 20, 2014 2:30 pm

OK, hieno homma! Koitin tuossa aiemmin jo whispailla pelissä, mutta tuo BNet vissiin vittuilee jotain. Väittää ettet ole online vaikka Friends -lista kertookin toista!
Pärre

Return to Rekry